یادمان باشد :

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

یادمان باشد :

 

یادمان باشد :

 

وقتی کسی را به خودمان وابسته کردیم !

 

 در برابرش مسئولیم …

 

در برابر اشکهایش ، شکستن غرورش ،

 

لحظه های شکستنش در تنهایی و لحظه های بی قراریش ….

 

و اگر یادمان برود !

 

در جایی دیگر سرنوشت یادمان خواهد آورد ،

 

و این بار ما خود فراموش خواهیم شد …

 



نظرات شما عزیزان:

sarkhosh
ساعت10:13---11 مرداد 1391
salam mersi ke bem sar zadi az in bebad adrese loxblogo injori bezar:saaghi.LXB.ir
in adrese khodame bejaye saghi bezar http://tolouemanbash.LXB.ir
shad bashi...


m.k
ساعت1:34---11 مرداد 1391
سلام ؛ حال من خوب است

ملالی نیست جز گم شدن گاه به گاه خیالی دور

که مردم به آن شادمانی بی سبب می گویند . . .

با این همه اگر عمری باقی بود

طوری از کنار زندگی می گذرم

که نه دل کسی در سینه بلرزد

و نه این دل نا ماندگار بی درمانم ...


تنهای خسته
ساعت0:53---11 مرداد 1391
تاریکی که ترس ندارد..از مردمانی بترس که در روز روشن قصد تاراج احساست را دارند..

سلام. خسته نباشید. خیلی وقت بود سر نزده بودم. ولی مثل همیشه عالی بود. و مناسب حال و هوای ابری من.


reyhaneh va ghazaleh
ساعت23:26---10 مرداد 1391
راست میگی...اگه فقط یکیشون این نوشته رو میخوند این کارا رو نمیکرد و قطعا احساس مسولیت میکرد در برابر احساس ما به خودش...اما افسوس ک میبینن و میخونن این نوشته هارو اما انگار نه انگار...آپیم...بدو بیا...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:, ساعت توسط masoud |